yeeaahright

Tja sötnosar! Sanna stack för en halvtimme eller något, vi kollade på the last song, denna gången lipa jag ingenting för er som ville veta.. Sen visade jag mina talanger om att sjunga, så blev det en liten film på de, skulle inte förvåna mig om den kommer upp på yt innom kort ;) Haha, sen snackade vi bara och chillade mest, lyssnade på lite musik och sånskit, käkade gjorde vi med. Höhö, snart ska jag hoppa in i duschen, raka benen och göra mig lite fräsh tills imorgon, skola då ju, wohoo! Nej men det ska bli kul att träffa alla iaf, sen får vi ju se hur länge jag står ut, känns som nian kommer bli jobbig, men ska försöka klara hela året, haha! Men iaf, idag då? Jag mötte mamma vid 12 på hennes jobb, sen stack vi och klippte oss på en frisörsalong dårå, gjorde ingen stor ändring, han klippte topparna och det slitna, och lite i luggen bara, ganska kort men det blev helt okej faktiskt! Sen gick vi till en jättemysig italiensk restaurang och käkade där, carbonaran var ju skitgod asså! Sen tog jag tåget hem och gick till sanna, stack till kungsmässan en stund för sanna skulle shoppaa, så gjorde hon de och eftersom jag inte hade några pengar blev det inget för mig, eller jo, ett par trosor från gina och något slags silikondroppar till håret, de hette så, haha! Men nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs senare, puss på er! ♥



Haha, skitgammal bild på mig och sanna. Var lite smått fjortisar där jao..

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0