1 december!

Woohoo, första december idag, grymt! 23 dagar kvar till julafton, någon som såg julkalendern imorse? Det gjorde jag hehe, inte så bra men mysigt är det så skitsamma =) Kom hem vid tre ungefär, hade trippelboll i skolan idag, innebandy, fotboll och volleyboll, så mötte vi dom andra två niorna, och så mötte dom varann osv, och vi vann allt så är vidare till km! Så ska möta andra skolor i kungsbacka och så, skitkul ju! På torsdag tror jag det är, och på måndag ska vi iväg och spela skol sm, tjejerna i klassen! Riktigt go vecka nästa vecka asså :) Idag hade jag bara tänkt att ta det lugnt, kanske ska upp till emma senare för jättelängesen jag träffade henne, min lila bebis ♥ Men först ska jag göra klart ett idrottsarbete och fixa klart matteläxan sen är jag klar för denna veckan! Nicenice, men vi hörs senare!

Jag idag

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0