17 december

Fy fasiken vilken bra dag det har varit idag! Har varit med världens goaste brudar och haft sveinakul! =) Har varit ute och fotat lite, dock var det skitkallt så vi gick in efter kanske en och en halv timme. Gjorde varm oboy, käkade pepparkakor och lussebullar och bara snackade. Sen tog vi det typ lugnt resten av dagen, skrattade massor med! Bilder kommer antagligen senare ikväll när jag fått dom av carrosen, hon lovade att skicka dom idag så, och är lite dålig med bilder på bloggen känner jag förlåt ska bättra mig men min kamera är ju sönder, hoppas jag får en ny i julklapp! :) Önskar mig systemis men får se vad jultomten kommer med, snart ska jag äta världens goaste mat och bygga på min lille kagge som jag fått också, haha carro och tintin fattar! ;) Jag äter fan heeela tiden, stup i ett. Hörs senare! =)



Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-18 @ 16:43:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0