Christmas gifts

DKNY parfymer!


Parfym jag fick av sarah! Luktar kanongott :)

Supernice armband, fick också av sarah! Tack bästa vän ♥



Garnier rengöringskit :D



Nagelkit eller något! Fick nagellack och nagellacksborttagning med men de glömde jag ta kort på. ;)



Lisa Sandahl blus! Så jäkla fin, har ju ingen blixt på kameran så den ser ju typ grå ut. Men den är ljusrosa. Superfin!



Jättefint diddi halsband, fast ska byta ut det till ett armband tror jag. Men fick detta av världens bästa morfar, av honom fick jag också en bok. Tack morfar älskar dig!



Skitsnygga skor!



Skitgo mjukisdress! Ska dock byta storlek på byxorna för dom var en aning förstora.. haha :)



Ett fotspa/bad! Med bubblor, massage och extra värme. Så jäkla gött :D

Det var det jag fick idag, och jag är så himla nöjd med alla mina julklappar! Tack mamma pappa bror farfar farmor och morfar för underbara julklappar och en helmysig dag! Hörs snart med lite bilder och sånt. Puss ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0