Dag 03 - Mina föräldrar


Min mamma heter anna och pappa heter Rickard, dom är gifta och har samma efternamn, och har varit det i 13 år nu, sjukt länge! Dom hade gemensama vänner så träffades på en fest. Sen så började dom träffas mer och så blev dom tillsammans, ett roligt minne som dom berättat var första gången mamma skulle hem till pappa så hade pappa inga vinglas eller någonting för han hade en egen lägenhet och hade inget sånt då, så han fick åka till brorsan för att få lite glas, haha. ;) Dom är det bästa jag har och jag skulle inte klarat mig utan dom, dom har gett mig så mycket och jag är så glad att just dom två är mina föräldrar. Jag älskar er så mycket världens bästa föräldrar! ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0