Dag 06 - Min dag

I morse gick jag upp klockan åtta, käkade gröt, fixade mig och sen vid 10 i 10 gick jag till amanda där jag skulle få skjuts av henne och hennes snälla morfar! Vi hämtade upp linda sen åkte vi till stationen och träffade dom andra brudarna, tog tåget in till lisebergshallen där vi skulle spela, eller inte jag felicia och alicia, vi kände inte för det så vi kollade bara på. Bra gick det och vann alla matcher och gick till final och vann också där, så nu är det någon riktig final men den är i början av nästa år. ;) Sen åkte vi tåget hem, så mötte jag pontus på kungsmässan så gick vi och handlade julklappar. Snart klar! Sen tog vi bussen hem och nu är jag hemma. Ska göra lite teknik nu sen käka sen softar jag bara framför tvn ikväll. Här kommer lite bilder från idag, Puss! ♥



Gick och köpte godis för andra gången och passade på att ta lite "snygga" bilder och leka turist. Felicia tyckte jag såg ut som en japan.. Gör jag det? (pil ner)



Haha, jag är så jävla ful! Felicia är söt!!








Snyggaste ställen. Yellow it is



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0