Dag 07 - Min bästa vän

Inom dessa åren har jag ju haft många bästa vänner, barndomsvänner, och så nu i högstadiet. Jag har också haft vissa tider då jag inte haft någon bästa vän alls. Isåfall nära vänner. Men min bästa vän, som jag kännt sedan jag var 8 år ungefär, heter Sarah, hon är faktiskt 97a, två år yngre än mig. Men sånt tänker inte jag på, hon är en sån vän som jag tror dom flesta vill ha, och kanske har, hon är en sån som kan göra en så glad, som alltid finns där och man verkligen kan lita på. Prata om allt med. Klart vi småtjafsar lite ibland, har lite catfight och sånt, stukar varandras fingrar osv, haha men det är vi. Det är så vi är liksom! ;) Att bara veta att jag har en sån vän som Sarah när det är som värst, och även under alla andra stunder mår man genast lite bättre. Hade jag inte haft henne hade jag inte klarat av sånt som jag går igenom just nu faktiskt. Det som är det bästa med henne är att man kan vara sig själv, jag kan vara precis den jag är när jag är med henne, och vet att hon tycker om mig endå. Och att det alltid kommer vara hon och jag, att vi alltid kommer finnas där för varandra och alltid vara bästa vänner. Vi har inte varit bästa vänner sen vi var åtta, men med åren har vi kommit närmare och närmare och jag är så glad för det. För att jag träffat en sån bra vän som hon. Jag behöver inte skriva en roman för att hon ska veta hur viktig hon är för mig. För det vet hon redan, hon är verkligen min bästa vän. Jag älskar dig! ♥



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0