Dag 11 - Mitt* syskon


Jag har ett syskon, en lillebror som ni säkert redan vet. Han är född 97 och är 13 år, fyller år den 18 juni. Han är världens bästa bror, (och ibland världens jobbigaste) hehe! ;) Vi har alltid stått nära varandra, när vi var små så var pontus som mitt eko, vad jag än sa, så höll han med och sa samma sak som storasystern, haha, det säger alla vuxna som kände mig och pontus när vi var små! Jag är så glad att jag har han, och att det är just han som är min lillebror, vi kommer så bra överens, klart vi bråkar, har lite fighter och så men det har ju nästan alla syskon. Men liksom, vi kan umgås som kompisar, när vi är utomlands så är det vi två som är med varann, vi har alltid så jävla kul med varandra! Speciellt nu när vi blivit lite större, och inte bråkar lika ofta och sånt, haha, men samtidigt saknar jag tidena när vi var små, när vi hade uppträdande för mamma och pappa på fredagkvällarna till exempel. Men ibland kan man bli jävligt förbannad på honom, precis som han kan bli på mig, när jag retar honom till exempel, eller när jag kommer hem och det ser ut som en svinstia, skriker och skrämmer vettet ur hans små kompisar, hehe, men jag älskar honom endå! Min lillebror ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0