Fredag så skönt!

Fyfan va härligt med fredag, och äntligen är allt plugg klart. Underbart! Dock har jag ju omprovet i musiken kvar men det tar vi nästa termin sa roberto.. göttgött, idag var det en go dag. Gympa, utverdering och har fortfarande kvar mitt VG där! Glad tjej :D Sen hade vi spanska matte lunch, sen träna till lucia, och lämnade in teknikarbetet och slutade kvart över ett. Skönt! Vid halv 3 så ska jag gå mot bussen, ska in till göteborg och möta emma! Ska bara fixa till mig lite och sånt, gick helt ofixad till skolan idag, var så sjukt trött imorse, så orkade inte, sen kommer jag hem runt 7 och så kommer bästa hit och så kollar vi idol finalen och sen sleepar hon här. Låter som en bra fredag, hörs senare!


Just nu, pigg tjej!!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0