Hemma hos sarah!

Hejhoppsan! Vid ett kom sarah hem till mig och pontus, så fixade vi efterrätten till ikväll och sånt, dampade lite och hade det allmänt skoj! As usual :) Nu är vi hemma hos sarah och jag har precis damsugit nästan hela hennes övervåning och städat lite och sånt, hehe, good friend! Nu sitter vi och lyssnar till Jay Smiths nya skiva, han är helgrym! Ska snart fixa oss till ikväll, ska ta lite bilder och sånt innan. Kanske lägger upp dom får se annars får ni se imorgon! Resten av uppdateringen ikväll kommer i alla fall inte vara speciellt bra. Hoppas ni har en kanonkväll! Sup inte sönder er ;) Love from me ♥


Haha, fyfan, hitta en grymt charmig bild på mig och emelie! Galet va jag ser ju lite halft fet och sånt där.. Bjuder, det är ju trots allt nyår! :D GOTT NYTT ÅR FÖRFASEN!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0