I miss you

Att någon man levt hela livet med, verkligen hela livet, inte finns kvar längre, är hemskt. Att inte höra hennes skratt i telefonen, eller hennes roliga kommentarer som bara hon kunde säga, eller alla gånger vi har bakat hennes goa bullar eller ätit hennes underbara plättar, alla gånger vi har varit på djurparken i göteborg, alla jular, fördelsedagar, sista gången jag såg dig, så bra vi har haft det tillsamans, mormor och jag. En av de mest älskade personerna i mitt liv och alltid kommer att vara, som alltid kommer finnas i mitt hjärta och som jag aldrig kommer glömma, det, det är min mormor det. ♥ Hon tittar ner på oss nu och vill att vi ska ha det bra, trots att vi sörjer. Vi älskar dig, nu, då & föralltid!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0