If you never try, you never know

Hallå bloggen! Jag hinner inte blogga men ska göra det ikväll, igår sov jag ju hos sarah, vi kollade på idol, snackade och bara tog det lugnt, skönt! Idag vaknade vi vid tio, sen käkade vi, kollade lite på hitta nemo innan hon skulle iväg och träna, då stack jag hem och bytte kläder och sånt, och snart ska jag börja gå ner mot kungsmässan där jag ska träffa sara phillipsen, vi ska handla lite julklappar, fika och sånt. Mysigtmysigt, tar med mig min kamera också, så ska försöka ta lite bilder för det var ett tag sen! ;) Sen ikväll får jag se vad som händer, inte bestämt något än men nu måste jag snart gå, bloggar senare. Pussar ♥



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0