Ingen blogglust alls

Men jag ska försöka blogga lite iaf, och måste ta ikapp dedär julschemat där man ska skriva om saker också ;) Menmen, idag så spelade killarna skolsm i partille, och dom vann också hela skiten som vi gjorde för två veckor sen. Bra!! Jag caroline tintin och amanda stannade kvar och kollade på sista matchen, sen fick vi kuta till bussen för vi skulle hinna den, sen när vi kom fram va de tydligen 3 minuter kvar så vi hade inte behövt kuta aja.. Sen när vi skulle byta buss tog vi fel, så vi fick hoppa av och åka tillbaka, sen tog vi en till buss till stationen, gick på tåget som var inställt, bytte tåg, fick stå för de va proppfullt, sen missade vi bussen igen.. Haha, så jag och amanda gick hem och det var ju inte lite kallt. Men har haft så jäkla kul idag! Skrattade så mycket så jag trodde det skulle komma fram sixpack på magen nästan, haha :D Nu kom jag nyss hem, efter två timmars resa, som egentligen skulle tagit en. Jag ska ta det lugnt, ringa sarah tror jag och sen får vi se vad jag gör. Ska bara vara hemma, sätter kanske på en film eller något :) Här är en bild caroline redegerade igår, visst blev det fint? :)



Från i sommras

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0