Inställd match.. sur tjej

Tur att jag skulle spelat två matcher så det är en som ska spelas enligt planerna iaf! Mot allingsås, är taggad till tusen! Åh vad jag älskar handboll ♥
I alla fall, då har jag lite mer tid till annat, ska vara nere vid aranäshallen vid halv 20 över två så har jag tur och ork hinner jag städa mitt rum som förövrigt ser ut som en bombnedslag! Sitter och lyssnar på stay the night med james blunt, som jag la upp innan också. Grym låt! Det är fjärde advent idag och allt är bara allmänt bra, längtar som fasiken tills matchen har blivit helt galen i handboll på sistonde. Finns inget roligare! Vi hörs senare, puss!



Mitt kära lag, mitt på stationen!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0