Juldagen

Ska dra oss in mot göteborg snart, men först ska vi förbi mediamarkt bl a. Fick pengar till en kamera igår så ska kolla om det finns någon bra! Finns det säkert. :D I så fall får det bli en digitalkamera, systemkameror är grymt bra men man kan ju inte ha med sig dom överallt och dom är ju inte lika praktiska som digitalkameror! Så idag ska de bannemig köpas en superbra kamera. :) Får se om jag shoppar lite också, annars ska jag in till göteborg med sarah på onsdag tror jag då blir det mer shopping! Nya blusen är på, nya skorna också förrästen. Ska ta massa bilder om jag köper en ny kamera idag, promise!
Egentligen skulle jag hängt med sarah till cc en snabbis men hinner inte det och sjusovaren sover fortfarande... Höhö! Men nu ska jag kolla lite bloggar sen åker vi snart. Puss på er! ♥



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0