Lördag

Tjenare bloggen! Igår träffade jag ju emma i stan, skitkul att ses igen var ett tag sen! Vi pratade massa, käkade på paprika och kollade lite i affärer och sånt. Mys! Vid kvart över sju tog jag tåget hem sen hämtade pappa mig på stationen så åkte vi hem, så kom sarah så käkade vi tacos hela familjen och kollade idol och sånt. Vi tog det lugnt igår, kollade idol, pratade och sånt bara. Sen somnade vi runt ett, och vaknade halv elva för sarah skulle träna så nu när hon tränar ska jag städa rummet och sånt sen ska vi ses igen. Ska nog ner och kolla på handboll sen också sen får vi se vart dagen tar oss, bra blir den i alla fall! Bilder från igår blev det inga, eller jo några från sarahs mobil mn har dom inte här, sen när jag var med emma har hon bilderna kan be henne lägga upp dom på sin blogg så snor jag dom därifrån! ;) Men igår när jag kom hem så låg det en Merci ask på min säng, så stod det ett meddelande. Sofia du är bäst, älskar dig / pappa! Har världens bästa pappa! Tack ♥


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0