My day

Hej! Har haft superdålig uppdatering idag men det är för att jag inte varit hemma, ni har la haft annat för er ändå! ;) Imorse vid halv tolv var jag, linda, amanda och ida på gymmet där vi gymmade i en timme, eller jag stannade bara en timme för skulle träffa sarah vid ett! Dom hämtade mig utanför gymmet sen åkte vi till stationen, tog tåget in till göteborg, strosade runt där, fick inlämnat min mobil som inte funkat på år! Shoppade lite och sånt, käkade på paprika som har de goaste salladerna och baguetterna! Sen vid fem hämtade vi ut biljetterna till bion vi skulle se, Easy a såg vi. Och den var riktigt bra! Svinrolig också för den delen! Sen tog vi tåget hem, stack hem till sarah, tog det lugnt, pratade, tränade lite och bara chillade, vid elva drog jag hem och snart ska jag sova. Ska kolla lite bloggar och sånt innan ;) Imorgon är det träning från 2 till 4, sen har jag ingen aning vad jag ska göra. Jo, sova på morgonen! Gud så skönt inte haft sovmorgon sen julafton. Hehe, men vi hörs när vi hörs! Pussar ♥



Mi corazón ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0