Näst sista dagen på året

Idag har jag gjort mycket jag! Tränade först två timmar, sjukt jobbig träning men också kul! :D Sen hängde linda med mig hem, vi stekte godaste hamburgarna! Pratade och så, sen kom amanda, jag duschade och sen stack vi till aranäs matchen och kollade den med tintin, sen åkte amanda bil hem och jag och linda tog en liten prommenix, flummade runt lite, skrattade och pratade massor! Riktigt goa tjejer de där ♥ Sen kom jag hem halv tio, åt middag, kollade klart på filmen " De stora blå " som faktiskt spelades in på samma strand på amorgos som vi var på i sommras! :) Så underbart bra resa var de där. Gud så jag saknar det! Nu sitter jag iaf och kollar på en film som går på trean, som är slut strax, sen ska jag väl göra iordning mig och sätta på en till film, är lite sugen på twilight faktiskt! Får se hur det blir, men imorgon är det nyår. Och en ny början, hoppas bara att det nya året blir bra ♥



Jag och min fina bror påväg hem från Greece i sommras!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0