Saturday

Idag träffade jag ju sara, och tack för en jättebra dag min fina vän. Jag behövde verkligen en sån här dag. Vi möttes på kungsmässan, så gick vi runt och letade julklappar och lite sånt, och jag fick med mig ett hårsmycke eller vad man säger till mig och så har jag köpt present till sarah så det är klart! Tror hon kommer gilla det! Sen käkade vi också, snackade om allt och inget. Sen skulle hon iväg till en kompis i göteborg vid fem så då tog jag bussen hem. Idag ska jag och pontus vara hemma, ska lägga mig tidigt också, imorgon blir det förhoppningsvik bak här hemma! Nicenice :) Men hoppas ni har de fint, här kommer två bilder från idag, orkade inte gå runt med kameran! ;)

Haha, så jävla ful.
Sara sötis! Älskar dig ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0