Sunday morning

Godmorgon bloggen! Jag har sovit hos sarah inatt och vi eller jag vaknade för 20 minuter sen och hon vaknade nyss. Igår bakade vi asgo kladdkaka, sen tog vi det bara lugnt resten av kvällen. Tog en lång promenad med chippen, plus grader igår ju! ;) Sen vid halv tio började sex and the city så kollade vi på den, sen efter filmen pratade vi bara massor sen runt två så somnade vi och vaknade nu! Snart ska vi väl käka lite frukost sen ta det lugnt, sen ska jag träffa simon och kanske felicia, eller ja det ska jag, vi ska kolla på handboll. Men vi hörs sen, puss!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Ida

Du blev 3 av dagens blogg i min blogg, Nu gäller det bara att dina läsare ska rösta på dig, Lycka tilL!

2010-12-12 @ 14:07:29
URL: http://idaskeppstrom.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0