To good to be true

Tjenis! Kom hem för kanske en halvtimme sen, satte kameran på laddning, de är en sån som man laddar så man slipper byta batteri hela tiden osv.. Grymt! Men kan inte använda den förrän om kanske en timma för den måste laddas klart först.. Jaja, idag åkte vi ju till media markt, dom hade ju 20 % på allt i butiken så ni kan ju gissa hur mycket folk det var?.. Ja ni gissade rätt! Där pratade vi iaf med en som jobbade där så rekomenderade han kameran som jag köpte, plus att den var inte heller speciellt dyr vilket är kanon ju! Sen åkte vi och käkade, senare vidare till maxi där vi fick med oss lite gottis och en beck film som vi snart ska sätta på. Ska bara ta det lugnt ikväll också, vara med familjen och sånt. Imorgon ska jag upp tidigt för att sälja tidningar.. Men jag visar kameran sen! Puss

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0