Trippelbolltunering!

Idag är det trippelbolltunering som gäller, vann ju över niorna på våran skola så idag ska vi till frillesås och spela mot andra skolor och sånt, ska bli skitkul! Dock vet jag inte riktigt hur det kommer gå haha men vi hoppas på det bästa! Nu väntar jag på att Amanda ska komma hit sen ska vi möta linda vid busshållplatsen där klassen redan är, vi hoppar på senare för att vi bor på vägen dit. Så får längre sovmorgon, gött? Dock har jag varit uppe sen sju, haha hur onödigt som helst för jag har bara gått fram och tillbaka här i huset och väntat på att klockan ska ticka och bli halv..Kunde sovit en halvtimmer mer jaja, nu babblar jag bara på. Men igår när vi kom hem så satte jag mig med teknikarbetet, fram till klockan nio satt jag! Och är klar nu, eller nästan bara lite mer saker ska jag fixa, ska in i morgon så är ute i sista minuten men så är det alltid med mig, ha det bra!


Bruno Mars - Grenade, bästa låten!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0