Winter

I morse när jag vaknade vid halv elva låg jag kvar i sängen en timme och tog igen julkalendern avsnitten jag inte sätt en, sen gick jag upp, käkade frukost och sånt, sen smsade jag linda och så mötte jag henne och amanda hemma hos mandisen, vi stack ut och åkte pulka, sen gick vi hem till linda. Drack oboy och bara pratade, bra dag! Nu skulle linda spela match så jag och amanda stack hem, hon skulle färga håret och jag städa, så vi ska kanske ses sen igen. Ska bara ta det lugnt, kolla film och sånt. Sånt som jullov ska vara! =) Här får ni lite bilder från idag, oredegerade men det tar sån lång tid att redegera hehe :)



Linda och amanda sötisar!









Charmiga tjejer!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0