borta bra men hemma bäst, right?

Hej och förlåt för jag inte bloggat förräns nu! Jag har verkligen orkat och inte kännt för det. Vi kom hem igår natt runt halv tre, så då va jag gör trött på stupade i säng, orkar inte berätta allt men de e ju snökaos så vi blev ca 20 timmar försenade, skulle ju egentligen vart hemma igår morse, men men, med goa folk blir allt bättre! Idag har jag verkligen inte gjort ett skit, gjort klart engelskan har jag iaf gjort! :) Missar heller inget i skolan så de e nice, våran skola är stängd pga snön och så, ikväll ska jag träffa saknade pillemannen, var skitlängesen! Vet inte vad vi ska göra men det blir väl bara att ta de lugnt, det är så grymt mkt snö här så man kan typ inte gå ut! Det har typ snöat 1 meter eller så ;o





Såhär ser de ut utanför våran balkong, en meter snö, om inte mer!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0