even if the sky is following down

Tja sötnosar! Har pluggat lite nu och så har pappi förhört mig, och jag kan det bra nu så snart slipper ni mitt tjöt om kemiskiten! ;) Har tränat idag också, vi tränade bara en timme ungefär sen kollade jag och alicia och några till på en match mellan vårat lag ochh backa, och vi vann med ganska mycket faktiskt, kommer inte ihåg vad? Men de va rätt mycket iaf! Hade hemkunskap idag i skolan också, och jag och alicia skulle göra apelsinsaft, och då tänker man ba, men de e ju hur lätt som hellst och går asfort, men inte... Vi var klara sist och jag tog en dl för mycket socker så den var sjuuukt äcklig, haha, alla ba, vemfan ha gjort denna, alicia ba, SOFIIIA! Och alla tyckte den va jätteäcklig.. Haha, den var hur söt som hellst, men de va kul iaf! Nu kollar jag på made in sweden sen ska jag nog lägga mig, måste sova bra inatt så jag är redo inför provet imån, hahah, efter skolan käkar jag sanna och alicia pizza trorja, sen drar vi hem till henne med några andra, så kan nog inte blogga imorgon men jag får blogga på kvällen när jag kommer hem, sen åker jag till åre (!!) på lördag då, vi ska åka natttåg, värsta coolt ju! Men vi hörs imorgon kväll sötnosar, xoxo ♥

Imorgon fyller min soulmate år och jag tycker ni ska slänga in en kommentar och gratta henne, det förtjänar hon!  Förlåt om jag inte varit världens bästa vän på sistone men du vet att jag älskar dig mer än allt och du betyder så grymt mycket för mig, du har hjälpt mig med så mycket. Tack finste, jag älskar dig.



Blev ett långt inlägg, höhö (a)


Gör mig glad? (a)
Postat av: lisa

haha, tack finaste!

du vet hur mycket du betyder för mig!

2010-02-12 @ 15:31:10

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0