fyyyyfan va jag mår bra!

Hey! Sorry för dålig uppdatering men har mobilt internet nu och den är så himla seg, så jag får lägga upp mer bilder när jag kommer hem oså, okey? =)
Idag har vi vart i duved, där va vi igår med, de ligger typ lite utanför åre, idag va de gör kallt men igår va de skeeetnice! Och jag har klarat mig utan att brutit armarna eller benen än så länge, vi har två skiddagar kvar, åker ju hem på söndag kväll så ska försöka klara dom två också! Nu ska vi kolla på solsidan och käka popcorn och mysa, hoppas alla har de gött, xoxo! ♥
Slänger in två bilder från igår också... :)




Gör mig glad? (a)
Postat av: Milliz

Hejsan du har en riktigt fin header eller hur det stavas ^^

Vilket pogram har du gjort den i? ;D

2010-02-19 @ 21:51:40
URL: http://millizlindstrand.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0