live your life



I torsdags var det grymt fint väder! jämfört med idag...


Hej sötnosar! Idag har man typ inte kunnat åka något, vi kanske åkte en halvtimme, sen åkte vi till en restaurang, åt där och kollade på everton-united, chill! Sen åkte vi till stugan, ikväll blir det melodifestivalen, och darin är med, det ser vi fram emot!  Imorgon tar vi natttåget hem härifrån åre, vill inte åka hem, men de är ju endå skönt att träffa alla och så, men att lovet snart är slut är inte lika kul! Har ni haft ett bra lov? Jag har klarat mig utan brutna armnar också, gött, jag var skiträdd för att det skulle hända eftersom jag bröt armarna när vi var i branäs i mars förra året.. Imorgon måste vi flytta ut från stugan eller va man säger vid 10, och tåget går runt 8 så vi ska nog åka till äventyrsbadet eller va de nu är, fårse hur de blir med det, annars vet jag inte vad vi ska göra imorgon, om vi inte åker skidor på dagen, kommer i alla fall inte kunna blogga imorgon, så jag bloggar när vi kommer hem på måndag morgon. kisses


Gör mig glad? (a)
Postat av: Rim♥

Fin blogg! :)

2010-02-20 @ 18:22:55
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0