onsdag

Hej sötnosar!
Är hemma från skolan nu, hade asgo dag idag, handboll först, körde minihandboll hela träningen, nicee!
Sen hade vi svenska, so och mentortid, lunch och spanska sen slutade vi, så jag kom hem fär inte så länge sen, ska fixa något att äta sen ska jag plugga lite till provet nästa vecka..
Juste, jag fick tillbaka mitt soprov idag, fick G, var väl helt okej, bättre än IG iaf, right?
måste bara säga att jag hatar denna snön så sjukt mkt, nu har det snöat ännu mer också och då ser man inte att det är halt så man går ju och halkar 24/7 verkligen ;o
Längtar som f*n till våren och sommaren!



Tog en bild påväg hem, grymt mkt snö är det nu, och javet * careface.


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0