vilka har världens bästa skola ?!

Merparten av elever i skolår 7-9 kommer troligtvis inte att kunna gå till skolan förrän i mitten av nästa vecka.
Fan va gött asså, typ en och en halv extra vecka lov typ ju! =)

Och förlåt för jag inte bloggade igår, men orkade inte, vi chillade mest fram till typ klockan ett sen fick emelie och sarah för sig att gå ut på taket och hoppa ner i snön, så de gjorde dom, då ringde lisa så snacka jag med henne tills dom kom in, sen kollade vi på någon film och somnade runt tre, grymt bra dag/kväll/natt med er tjejer! Är fortfarande hos sarah men ska snart hem för vi ska på något möte med handbollen (?) så jag ska träffa lisa och felicia vid typ halv 5, sen blir de bio med min gulliga familj... hah , vi ska se farsan, hoppas att den är bra, ngn som sett den ? =)
Vi tog massa bilder igår med, slänger upp några!













emelie är typ inte med på några, busig hon är tiep, heidå bebes


Gör mig glad? (a)
Postat av: Emeliiiie

trevligt trevligt :)

måste göras om <3

2010-02-25 @ 20:47:19
Postat av: Olavthale

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-11-17 @ 17:55:10
URL: http://olavthale.blogimagine.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0