bra dag!

Chuuue sötnosar ! ♥
Hur mår ni ?
Jag mår skitbra, lite ont i fötterna för jag är dum och inte använder skor på gympan, höhö
Men idag har det varit en asgo dag, förutom på morgonen, kom försent för jag letade igenom hela j*vla huset efter mina nyklar, och så kunde jag inte låsa, sen när¨jag kom till skolan märkte jag att jag hade dom i fickan!
Hur dum får man vara liksom ? ;o
Vi hade iaf no, tråkigt tråkigt, sen hemkunskap, och då satt jag sanna och alicia på ett pyttelitet bord, careface jag vet men de va skitkul, och så gjorde vi varm oboy och varma mackor, mummma !
Sen gick jag hem och låste och så, trodde de hade varit ngn tjuv hemma men de hade de inte varit, tror jag...
På engelskan skulle vi låna ngn bok så de gjorde vi, sen gick jag sanna och alicia till donken och åt där och så.
Sen hade vi matte och sen gympa och jag var bäst ! heheheheh

Nu är alicia här och sanna kommer och hämtar oss för vi ska träna. 
Hörs senare ikv eller imån, xoxo ♥



Jag och alicia för ngn vecka sen, love u !


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0