brun utan sol

Chuue sötnosar!
Har varit en skitbra dag idag, asgött i skolan, förutom so och svenskan, annars va de gött! (y)
Efter skolan gick jag och sanna till kungs och åt och gick runt där, hittade ingenting speciellt.
Men vi köpte brun utan sol och tog typ upp halva burken ?
Jag och sannis kommer vara kycklingar imån, yelloow, hihi ♥
Nu sitter jag i soffan och göttar mig, kollar lite på tv och så, ska nog se ett avsnitt av paridise hotel sen också.
Och jag vet att jag suger att uppdatera på vardagarna, men imorgon ska jag vara hemma och plugga lite och så, så då kan jag uppdatera lite. :)
Kiss & hugs



No makeup, och suddig cam. Men ingen kyckling än så länge! =)

Gör mig glad? (a)
Postat av: Nicolaikamilla

Thanks for the information

2011-04-15 @ 15:16:35
URL: http://nicolaikamilla.blogsmile.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0