grymt

Sitter i soffan nu, nyduschad och fräääch, loveit.
Kom hem runt halv åtta, träffade ju emelie först, vi gick runt och snackade, åt på donken, kollade kläder osv!
Sen vid halv 6 eller så träffade jag sannis och vi gick och gymma, grymt kul faktiskt, vi ska nog göra det imån också, asbra ju om man känner att man missat ngn träning, missade ju våran träning igår så tränade jag idag så har jag tagit igen de liksom! ;)
Imorgon har vi handboll första lektionen också, fan va nice!
De som inte är lika nice är att det ska bli snösstorm imån, och komma typ 4 dm snö, asså seriöst, det har varit snö aslänge nu, kan den inte bara smälta bort så man slipper frysa röven av sig! Haha, sorry men så är de ju.
Och vad ska man ha på sig i en snöstorm då.. ?



Min tröja har gått sönder!!
Det va denna jag köpte i typ lördags, och den gick sönder idag när jag tog av mig den, skitkvalite.
Hoppas jag har kvar kvittot så jag kan byta den!

Söt tå ♥


Gör mig glad? (a)
Postat av: sannis

hihih, fattar inte hur du lyckades ? :)

2010-01-27 @ 20:19:03
URL: http://ssannaandreasson.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0