* Hemklickat *

Kom hem från stan nyss, vi åt på restaurang, lånade lite böcker och letade efter en mössa till mig som jag ska använda, inte bara köpa, köper massa mössor utan att använda dom, så vi gick och skulle köpa en svea mössa till mig, men det fanns ingen som var snygg, så vi klickade hem en från internet när vi kom hem, dom har massa sveaprodukter, väskor, tröjor, allt möjligt, klicka här för att komma dit, det blev en grå med svart text och kostade 224 :- med frakt och sånt, så den kommer förhoppningsvis nästa vecka någon gång! :)
Nu är det typ snöstorm här, får se om jag vågar ta mig till felicia sen, ska ju träffa henne och lisa vid 3 eller något, men först måste jag städa mitt rum -.-
Men jag ska inte sitta hemma hela dan iaf, så jag går nog och träffar lisa och felicia om en timme eller så =)
xoxo



Google bild, den gråa är min! fast med svart text, skulle inte skada med en rosa, men det fanns inte :/
Den blåa va också snygg!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Nathalie

Tack, allt är toppen

med mig :D

Själv?

2010-01-05 @ 14:12:28
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Nathalie

absolut, har shoppat jättemycket

detta jullov. Så jag är otroligt

glad över det. Hehe, själv då? =)

2010-01-05 @ 14:24:06
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja men visst är det. Då har

man mer att välja på morgonen

sen. Haha :P



Låter härligt :D

2010-01-05 @ 14:29:39
URL: http://naho.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0