Lite bilder från kvällen











Sarah gick hem nyss, vi kollde på en asbra film!
The hottie or the nottie eller något hette den, den var skitbra!

Blev inte så mycket bilder men ni får nöja er med dessa (a)
Imorgon ska jag och pappa till stan och äta där och så, va längesen vi gjorde något, så det blir kul, pappa & dotter liksom! :)
Sen på eftermiddagen ska jag träffa felicia och lisa, vi ska se new moon som felicia har laddat ner =)
ska lägga mig i soffan nu, hörs senare eller imorgon när jag vaknat, love u all! ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: sarah

den sista bilden , seriöst jag ser ut som ..

jag vet inte vad , men jag ser jävligt konstig ut iaf ..

men det var sjukt kul att vara med dig , var så längesen nu det var bara du och jag :)

i love u baby :D<3

2010-01-04 @ 23:49:25
Postat av: sofia

loveeuuu bästa vän (L)

2010-01-05 @ 14:07:14
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0