love story

Hej bloggeen !
Har vart en grym dag idag, förutom att det var typ snöstorm, men annars va dagen grym.
Kom hem nyss, först efter skolan va jag med sannis, vi gick hem till henne, kollade datorn, tv och bara chillade typ, sen åkte vi och köpte plattång till henne, så åt vi och så, sen kom alicia och så gick vi till anton och kollade ngn sjukt äcklig film! ;s
De va massa där så de va nice endå! Älskar mina babes
Fast såklart tog emil min mobil och skicka massa sms till asmånga och typ skrev lite saker.. men jag förlåter honom, så farligt va de inte, haha (a)
Blev inga bilder idag heller, suger på att andvända kameran, glömmer den 24/7 -.-
Men glöm inte att kolla sannas blogg, www.ssannaandreasson.blogg.se
kiiiiisses !


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0