minne för livet, helt klart! ♥

Konstig och väldigt stor text nu men what eveeer liksom!
Ni som känner mig vet ju att pontus har hjärtfel, så vi är med i en förening och så, så åker man på läger varje sommar, det är så galet roligt så det finns inte!
Sist var vi på lingatan, där finns sjukt mycket att göra, och alla glada människor som är där, dom härliga killarna i baren, och mycket mer!
Träffade emma där första gången också, åh gud va glad jag är att jag träffa den tjejen asså, galet bra är hon ♥
Har sjukt mycket minnen därifrån, kvällarna i baren, timmarna i poolen, och att bara vara där och umgås med alla är underbart!
Får se vart vi ska till sommar, men hoppas verkligen det blir lingatan.
Onödigt inlägg men saknar det så kände för att skriva av mig och så skrev emma de på sin blogg också, haha (a)



Utsikten från hotellet, mysigt 

Nu blire historia, industriella revolutionen, usch


Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

haha aw, ja älskar dig (L)

sjukt mysigt och kul är det ! ;d

2010-01-24 @ 13:26:22
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0