saturday

Hej bloggen!
Somnade runt 2 igår, låg och pratade med massa sötnosar på msn och så, sen kollade jag på en film och avsnittet av andra avenyn som jag missade i tisdags.
Sen ringde sanna och väckte mig vid halv 11, så jag har faktiskt redan duschat och valt kläder osv, ska sminka mig sen ska jag äta frukost så tar jag bussen till stan, vi åker inte in till gbg idag, tar det lugnt hemma ist, går på kungsmässan och så, måste plugga lite också, har historiaprov på tisdag, yey!
Hur onödigt är det inte att ha historia ?!
Man kommer ju inte komma ihåg ett skit när man går ut sen ju, haha!
Men slänger upp en bild med dagens outfit senare om jag hinner, xoxo.


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0