sunday!

Hej sötnosar!
Vaknade runt 9 idag, det blev mycket skratt igår och de va nice!
Glömde kameran, eller jag hade med mig kameran med minneskortet satt i datorn, smart som jag är! ;s
Idag ska jag snart iväg för att spela match, är fortfarande lite försyld men jag ska spela endå!
Sen kanske jag ska träffa mina cutiepiies, vi får se hur det blir, men antagligen blir de de! :)
Har massa mobilbilder men orkar inte lägga upp dom för dom är så himla dåliga men jag ska fråga om ngn kan skicka lite bilder från igår så kanske jag kan lägga upp dom.
Kan slänga upp ngr skitbilder från mobilen snabbt bara!
Ha en kanon dag ♥



jag älskar er sjukt tjejer, ni gör min dag!


Gör mig glad? (a)
Postat av: BY FANNY

Sv: okej najs !

Samma här (:

2010-01-31 @ 13:03:03
URL: http://fannyofswe.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0