sunday

Shuu sunshines !
Hur mår ni idag ?
Jag mår kanonbra, har varit ute en timme i -15 grader och sålt gt, det var värt pengarna men så j*vla kallt!
Sen har jag gjort i ordning mig och nu ska jag snart äta lunch, tidigt för mig faktiskt, haha.
Sen ska jag träffa lisa och felicia :)
vi kan inte ta hål i öronen idag heller, för de är såklart inte öppet på söndagar, så det blir på tisdag ist, då är det öppet hela dagen!
Kommer med en outfit bild senare också, (om kameran funkar)
Men vi ska ner till stan, kolla runt lite och så, får se hur länge vi står ut med tanke på hur kallt det är!
Ska försöka mobilblogga idag också, om det funkar, vet inte riktigt hur man gör men jag ska försöka! =)
Vad ska ni söta göra idag då ?
Bloggar innan jag går, kiss&hugs ♥



jag saknar sommaren, eller detta var i maj, men jag saknar det endå!
Jag och felicia ♥



Gör mig glad? (a)
Postat av: ANGELICA- www.improvme.blogg.se

OMG!! Har du gjort din header?

Skiiiiiiit snygg!



Vill du göra en människa glad på bara någon minut?

Dåså! Lämna en fråga till mig i min fråge stund..

KRAM!

//Angelica

2010-01-03 @ 13:28:56
URL: http://improvme.blogg.se/
Postat av: ANGELICA- www.improvme.blogg.se

Oppsii! såg nu att det va någon annan :) Kraam

2010-01-03 @ 13:29:17
URL: http://improvme.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0