vid första ögonkastet

Nu myser jag i våran goa soffa, har pluggat klart och känner mig ganska duktig, gjort spanska läxan till fredag och matte och lite no, så nu ska jag bara ta det lugnt, ska kolla på sista avsnittet av guds tre flickor senare också.
Sen får väl se vad som händer, inte så mycket tror jag.
Sitter och pratar med pillemannen på msn nu också, ska nog träffa henne nästa vecka, vi träffas ju varje dag i skolan, eftersom hon börjat i sexan så går vi på samma skola! :)
Men gud va jag skriver skitsaker, höhö, ha de bäst!



Eftermiddagens outfit, tog bara på mig de förut.
Leggings med skindetaljer, raglady
Mammas tunika, ser typ inget men den var snygg, hitta den förut. haha! Från only
Rosa kofta, bikbok

Gör mig glad? (a)
Postat av: sarisssen

haha . du är mktmkt sociaaaaal fisen .

iloveu , och vi kan väl sova över kanske ? =D

2010-01-13 @ 17:39:13
Postat av: sofia

till pillemannen ;

höhö, vet!

vet inte riktigt, får se, julia kanske skulle sova över nästa helg men vi ser! loveu2

2010-01-13 @ 18:37:46
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0