gothia cup

Godmorgon sunshines! Hoppas ni mår kanon, hade ställt klockan på kvart i nio idag för skulle till gothia och kolla när tölö spelade med rebecca ida och lisa osv.. Men vaknade av att det pissregnade så tror inte vi sticker ner dit idag, hittar nog på något annat, vi drar säkert dit om de blir fint väder igen =)
Sorry för att jag inte bloggade igår heller, men träffade lisa runt halv 7, så stack vi ut och var ute och cyklade och bara hade allmänt roligt, skämmde ut oss lite men skitsamma.. Sen käkade vi och sånt, stack ner till hydro och hyrde farsan, dock såg vi inte så mycket eftersom vi hade världens catfight.. hahah, sjuka unge! Hon stack hem vid halv 12 iaf och så somnade jag vid typ 1, kan inte sova längre typ :o Aja nu ska jag äta frukost, pappa smsade mig nerifrån.
p: vill du ha gröt? :d
s: ja :)
p: ok xd

Hahahaha, här är en bild från igår iaf!


Gör mig glad? (a)
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-22 @ 10:04:16
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: lucke

Godmorgon! Vad händer idag? :P

2010-07-22 @ 10:23:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0