grattis älskling!



Hoppas du får en kanon dag, för det är du verkligen värd, du är värd det bästa! Grattis min goaste! Mina söta bloggläsare kan la slänga in ett grattis på hennes facebook? Hade varit skitgullit ju och hon hade blivit skitglad! Sarah Pilman @ fejjan

Nu i sommar är det 9 år sen vi träffades för första gången, åh du ska bara veta hur glad jag är att du fortfarande finns kvar i mitt liv efter dom här åren :')
Det är du som får mig att må bra, du får mig lycklig, det jag älskar mest med dig är att du alltid är dig själv, och du är helt otrolig som du är gumman. Kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig men jag vill att du ska veta en sak. Jag älskar dig och du är så bäst. Du är min ängel, min bästa vän



Gör mig glad? (a)
Postat av: sarah

åh sofia, jag älskar dig så himla mycket.

du är verkligen underbar och helt otrolig!

jag är så sjukt glad att jag lärde känna dig, och att vi är bästavänner nu. när jag träffar dig så känner ja alltid en glad känsla i magen, för det är alltid så grymt kul. och att det är 2 år mellan oss,

det märks inte, inte när vi är med varandra iaf. för då är vi alltid lika töntiga och kul som vi är!

och du ska aldrig behöva ändra på dig, gör aldrig det sofia! <3

2010-07-10 @ 12:54:48
Postat av: Albertviktoria

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-05-08 @ 21:15:01
URL: http://albertviktoria.bloghandler.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0