happyface

Hej sötnosar! Förlåt för att jag inte skirivit idag men har inte varit hemma någonting faktiskt. Kom hem nyss, i morse vaknade jag och lisa runt 9, för vi skulle vara på gymmet vid 10. Tränade en timma sen tog jag carro lisa tintin och caroline bussen till härliga vita sand! Lite senare kom amanda också! Skithärligt väder idag faktiskt, i vattnet var det rätt kallt men de va gött endå. Hade skitkul iaf, spelade vollyboll och sånt. Sen käkade vi på glasskafet, gött! Ska snart fixa mig lite grann, ska ut med brudarna ikväll och grilla! Ska bli skitmysigt. Men hinner inte skriva så mycket mer nu för ska snart möta upp amanda sen ska vi gå ner och köpa lite gött tills ikväll. Hamburgare kanske, eller köööörv. Heheh, älskar sommaren !! ♥



Bild från förra sommaren. Bästa vän

Ska ta bilder ikväll! ( om jag inte glömmer minneskortet hemma, höhö )

Gör mig glad? (a)
Postat av: S O F I A ♥

har du bestämt vilken du vill ha..?:)

2010-07-27 @ 20:38:05
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0