har inte kunnat uppdatera

Förlååååt för jag inte uppdaterade något igår typ, men jag träffade ju lisa vid 11. Sen stack vi till kungsmässan och shoppade! Hittade massa goa saker, och på rean dessutom ;) Sedan vid ett kom amanda och vi satte oss på ecspresso house och tog deras goa frampino (?) tror den heter så, sen stack vi hem till lisa och badade och bara chillade resten av dagen. Sen snarkade bästis hos mig och nu har vi precis gymmat med zamaniiiis, kort sammanfattning av dagen. Ska snart käka lunch och sen träffa lisa, Johanna och amanda, hade egentligen tänkt bada men vädret svek oss, bläää. Nu började de ösregna också, sug på de.. Aja här får ni lite pics från igår! Lisa har massa från sin kamera med, min dog..













På kvällen satte jag och lisa oss på taket och kollade på film, var skitmysigt! Och lite wierd kanske..

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0