hemma efter en kanonkväll

Tjenna bloggen! Kom hem nyss, har fört över bilderna och sånt lite nu, borstat tänderna om ni ville veta de.. Ligger iaf i min säng nu och tänkte snart slänga upp lite bilder från kvällen! Det har varit kanon ikväll verkligen, hela dagen va great! Men vid sex kom lisa och hämtade mig med felicia sen träffade vi Kajsa och Carolina. Johanna kom lite senare, köpte lite gott, typ kött, potatisbollar (?) och godis och mashemellos! Sen stack vi hem till Kajsa sen till ett asmysigt grillställe, det var skitmycket mygg där! Vi tände iaf en brasa och skulle börja grilla och sånt, det gick la rätt bra förutom att det inte blev så stekt och att potatisen smakade rök, hahah! Vid 10 började de spöregna så vi stack hem till Kajsa och satte oss på altanen och snackade och käkade godis, mys! =)
Pappa kom och hämtade mig runt halv 11 för klockan är ställd på halv åtta imorgon för ska till tandläkaren.. Kanske ska dra ut typ två tänder, blääää! Sen ska jag (imorgon då) ska jag Kajsa Johanna och lisa åka och bada tror jag om det blir lika fint väder som idag, träna ska vi också göra.. Blir säkert kanon! Tack för kvällen iaf tjejer, jag älskar er otroligt mycket!



Blev typ inga bilder från stranden, men en iaf! Ida och carro sötnosar!



Min älskling fillan och jag!



Mina efterblivna gullungar carro och lisa, vet att ni gillar bilden, rawr



Carro och Kajsaa!



På grillplatsen, typ precis när vi kom dit! Kajsabajsa ♥





Mina gooooa bruds



Lisa och felicia sötnosar ♥



Mashemellos, mumma



Felicia är grym på sådant..



Jag och felicia!



Vi igen,  jag älskar dig sweetie! Du är grym



Fillan mästerpapparatsi



Carolina och lisa!

Det tog tid, tack igen tjejer för dagen och kvällen ♥


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0