movie night

Hej sötnosar! Bloggade dåligt igår jag vet, men var ju med klara på dagen, vi badade i hennes pool, bakade och var med hennes lillebrorsa och hans kompisar, skitkul faktiskt! Kollade på en film också, djävulen bär prada hette den, om ni inte sett den så se den, rekomenderar verkligen :)
På kvällen var jag med sarah, vi kollade på film och bara tog det lugnt. Men jag hade en jättebra dag igår iaf! Idag har jag packat till sunsvall imorgon, ska ju dit med lisa och felicia och stannar tills onsdag, inte en aning vad det blir för uppdatering, får se om det finns dator och sånt, men ska försöka få upp något för mina läsare! Ska iväg till marknaden med alicia om en timme ungefär, sen ska jag träffa lisa vid 3, sen ska jag på bio med klara och amanda ikväll, vi ska se Eclipse såklart! Ska bli skitkul! Har en fullskäckad dag så hinner som sagt inte blogga idag heller, men om det finns trådlöst internet på tåget imorgon ska ni få något inlägg. Kolla in lite senare ikväll också, pussar!



Fire burning - sean kingston. Spelas mycket just nu!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0