norrland !

Hejsan sötnosar! Förlåt för att jag inte skrivit ett enda litet inlägg men har inte hunnit helt ärligt.
Har haft jättehärliga dagar uppe i ljustorp med felicia lisa och felicias goa släkt, vi har varit ute och haft det jättemysigt, spelat kub, vart på någon pinsam dans där det bara var vuxna så vi stack med en gång, haha, badat och varit i sundsvall har vi också gjort, igår var vi på tivoli och i stan och jag vann en boxningshandske, grymt eller grymt?! Haha, ville bara uppdatera ett snabbt inlägg, imorgon tänkte jag lägga in lite bilder och sånt, blir det bra? Oki, puss!





söt bild på mig och lisa från igår kväll, nya saker som jag shoppat kommer också bilder imån!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0