rekord idag!

Har haft rekord i besökare idag! Eller jag tror det iaf. Det är ju inte jättemånga men mycke mer än förra veckan typ. Skitkul att ni kollar! =)

Kollade ju på massa videos från the old days förut med familjen, hahah, vek mig ju av skratt typ! Skitkul verkligen, ska se om jag kan få in någon av dom på datorn och försöka få upp de på bloggen, haha! Men nu ska jag faktiskt stänga av datorn, har inte sovit speciellt mycket inatt så är rätt trött nu. Ska lägga mig och smsa ist, sen ska jag ringa lisa med, måste snacka med henne! Menmen, vi hörs imorgon. Sov gott sötnosar, pussar ♥



Bild från damnark. Jag och världens finaste vän. Du är underbar ♥


Gör mig glad? (a)
Postat av: moa

hur många besökare hade du ? :)<3

2010-07-25 @ 11:28:24
Postat av: sofia

Runt femtio, hehe (a)

2010-07-25 @ 12:05:51
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0