shine on

Godmorgon sötnosar, har varit vaken ganska länge men har inte hunnit uppdatera. Idag är det också kanon väder men känner inte för att hitta på något idag. Skulle egentligen träffat sara men är så himla trött idag så ska bara ta det lugnt, sola lite på altanen kanske! Sen ikväll ska hela handbollslaget träffas och spela brännboll och grilla så det ska bli skitkul faktiskt!

Igår hade vi det jättemysigt, först var det jag julia lisa caroline amanda kajsa och ida, vi grillade och snackade och sånt. Sen kom niklas emil och erik, vi lyssnade på musik, snackade och badade, skitkul och mysigt men galet kallt blev det! Bilderna har caroline så när jag fått bilderna av henne lägger jag upp dom här!







Bild sen valbort, älskar er tjejer!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0