snarkar hos min bästis ikväll

Tja! Är med lisa nu, vi har fixat lite armband och sånt, sen har vi varit på coop och köpt glass. Nice? Ofc =)
Snart ska vi hem till lisa, ska sova hos henne ikväll. För vi har tidig träning i morgon och så..Sen ska vi nog dra till stranden imorgon, tror carro och julia hänger med också! Så jag vet inte om jag kommer blogga så mycket mer idag och imorgon, får se om jag lägger in något inlägg från lisa senare. Inte säkert, men ska ta med mig kameran! Här får ni lite bilder från förut! Puss på er ♥



Bättre outfit bild!







Jag älskar dig min dumma unge <3


Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

snygg outfitt :)

2010-07-26 @ 17:16:06
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0